Reisverhalen van Minouk

Nieuw avontuur

Over twee nachtjes slapen is het zover... ik ga terug naar Suriname!
Ruim een jaar geleden schreef ik mijn laatste verhaal in Suriname en ik zal jullie komende maand weer op de hoogte houden van mijn avonturen.

A.s. donderdag 2 maart zal ik vertrekken en 31 maart zal ik weer terug zijn op Nederlandse bodem.
Een korte tijd dan afgelopen keer, maar ik heb er onwijs veel zin in!

Wil je op de hoogte gehouden worden van mijn avonturen in Suriname?
Voeg jezelf dan toe aan de mailinglijst, dan ontvang je automatisch een e-mail als ik een verhaal geschreven heb!


Reacties

Reacties

Titia

Super leuk Minouk ! Geniet ervan !

Ineke Oudekerk

Heel veel plezier Minouk. Ik zou zo meewillen. Nu even uitvogelen hoe ik op de mailinglijst kom . Brasa

Marah

Je kunt het lieve meid! Heerlijk van genieten ????. Ik ga je verhalen volgen.

Wimmmers

He doeiiiii he daaaaaaaggggg ajuuuuuuuu

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!